★★★★★
”Fantastiskt lyxig kjol i hög kvalitet som är mycket bekväm på padel/ tennisbanan!”
— Jenny F.
★★★★★
”Toppen kvalitet som med övriga plagg från Wallderinska. Jag är 173 cm väger 58kg och tog storlek S. Passar perfekt! Jag gillar speciellt den höga midjan som formar kroppen snyggt!”
— Annica
★★★★★
”Så snygg och sitter som en smäck!”
— Nellie J.
★★★★★
”Bästa tenniskjolen!!
Man känner sig både snygg och bekväm på samma gång- toppen!
Älskar den lyxiga kvalitén i tyget och får ofta komplimanger för kjolen när jag är ute på tennistävlingar.”
— Filippa E.
★★★★★
”Wow, älskar den! Inte för jag spelar padel men så elegant och stilren stort användningsområde. Köp!”
— Sofie L.
★★★★★
”WOW! Underbart lyxig träningskjol med så många användningsområden. Mitt snyggaste val på promenaderna nu när det är lite varmare ute. Sitter som en smäck, otroligt sköna shorts under och glider inte omkring vid träning. KÖP!”
— Beatrice
★★★★★
”Sitter snyggt och sitter på plats när man rör sig.
Skönt med den höga midjan, det formar klädsamt.
Kan med fördel användas till baddräkt vid häng vid pool och strand.”
— Lehna S.
★★★★★
”Jag känner mig superfin i den på padelbanan. Jättefint material och den sitter på plats. Perfekt att spela padel i men jag kommer nog även att använda den i andra sammanhang i sommar. En ny favorit helt klart!”
— Anna-Lena F.
★★★★★
”Padelkjol i världsklass!”
— Ulrika M.
★★★★★
”Skönt tyg. Lite högre i midjan men helt ok.”
— Åsa I.
★★★★★
”Älskar alla era kläder 😊
Undrar dock om tröjan som modellen har på sig till den svarta kjolen, finns den i lager eller kommer den komma i lager?”
— Anneli
★★★★★
”Om man vill vara snyggast på padel eller tennisbanan!! 10/10! Perfekt med hög linning och byxa som sitter skönt. Plus att fickan är rätt vänd så man kan använda vid andra tillfällen för nycklar mm. Bollar slänger man ju oftast in i byxbenet oavsett. Superskönt material.”
— Ebba L.
★★★★★
”Wow vilken kjol, vilket material vad fint arbete med detaljer! Önskar det fanns vit också!”
— Caroline L.
★★★★★
”En otroligt skön kjol!!! Innebyxan sitter som ett extra skinn. Inga hårda resårer, hög midja, lagom lång och inget onödigt fladdrande tyg!
Bra jobbat!!!❤️”
— Helén A.
★★★★★
”Fantastiskt lyxig kjol i hög kvalitet som är mycket bekväm på padel/ tennisbanan!”
— Jenny F.
★★★★★
”Toppen kvalitet som med övriga plagg från Wallderinska. Jag är 173 cm väger 58kg och tog storlek S. Passar perfekt! Jag gillar speciellt den höga midjan som formar kroppen snyggt!”
— Annica
★★★★★
”Så snygg och sitter som en smäck!”
— Nellie J.
★★★★★
”Bästa tenniskjolen!!
Man känner sig både snygg och bekväm på samma gång- toppen!
Älskar den lyxiga kvalitén i tyget och får ofta komplimanger för kjolen när jag är ute på tennistävlingar.”
— Filippa E.
★★★★★
”Wow, älskar den! Inte för jag spelar padel men så elegant och stilren stort användningsområde. Köp!”
— Sofie L.
★★★★★
”WOW! Underbart lyxig träningskjol med så många användningsområden. Mitt snyggaste val på promenaderna nu när det är lite varmare ute. Sitter som en smäck, otroligt sköna shorts under och glider inte omkring vid träning. KÖP!”
— Beatrice
★★★★★
”Sitter snyggt och sitter på plats när man rör sig.
Skönt med den höga midjan, det formar klädsamt.
Kan med fördel användas till baddräkt vid häng vid pool och strand.”
— Lehna S.
★★★★★
”Jag känner mig superfin i den på padelbanan. Jättefint material och den sitter på plats. Perfekt att spela padel i men jag kommer nog även att använda den i andra sammanhang i sommar. En ny favorit helt klart!”
— Anna-Lena F.
★★★★★
”Padelkjol i världsklass!”
— Ulrika M.
★★★★★
”Skönt tyg. Lite högre i midjan men helt ok.”
— Åsa I.
★★★★★
”Älskar alla era kläder 😊
Undrar dock om tröjan som modellen har på sig till den svarta kjolen, finns den i lager eller kommer den komma i lager?”
— Anneli
★★★★★
”Om man vill vara snyggast på padel eller tennisbanan!! 10/10! Perfekt med hög linning och byxa som sitter skönt. Plus att fickan är rätt vänd så man kan använda vid andra tillfällen för nycklar mm. Bollar slänger man ju oftast in i byxbenet oavsett. Superskönt material.”
— Ebba L.
★★★★★
”Wow vilken kjol, vilket material vad fint arbete med detaljer! Önskar det fanns vit också!”
— Caroline L.
★★★★★
”En otroligt skön kjol!!! Innebyxan sitter som ett extra skinn. Inga hårda resårer, hög midja, lagom lång och inget onödigt fladdrande tyg!
Bra jobbat!!!❤️”
— Helén A.
★★★★★
”Fantastiskt lyxig kjol i hög kvalitet som är mycket bekväm på padel/ tennisbanan!”
— Jenny F.
★★★★★
”Toppen kvalitet som med övriga plagg från Wallderinska. Jag är 173 cm väger 58kg och tog storlek S. Passar perfekt! Jag gillar speciellt den höga midjan som formar kroppen snyggt!”
— Annica
★★★★★
”Så snygg och sitter som en smäck!”
— Nellie J.
★★★★★
”Bästa tenniskjolen!!
Man känner sig både snygg och bekväm på samma gång- toppen!
Älskar den lyxiga kvalitén i tyget och får ofta komplimanger för kjolen när jag är ute på tennistävlingar.”
— Filippa E.
★★★★★
”Wow, älskar den! Inte för jag spelar padel men så elegant och stilren stort användningsområde. Köp!”
— Sofie L.
★★★★★
”WOW! Underbart lyxig träningskjol med så många användningsområden. Mitt snyggaste val på promenaderna nu när det är lite varmare ute. Sitter som en smäck, otroligt sköna shorts under och glider inte omkring vid träning. KÖP!”
— Beatrice
★★★★★
”Sitter snyggt och sitter på plats när man rör sig.
Skönt med den höga midjan, det formar klädsamt.
Kan med fördel användas till baddräkt vid häng vid pool och strand.”
— Lehna S.
★★★★★
”Jag känner mig superfin i den på padelbanan. Jättefint material och den sitter på plats. Perfekt att spela padel i men jag kommer nog även att använda den i andra sammanhang i sommar. En ny favorit helt klart!”
— Anna-Lena F.
★★★★★
”Padelkjol i världsklass!”
— Ulrika M.
★★★★★
”Skönt tyg. Lite högre i midjan men helt ok.”
— Åsa I.
★★★★★
”Älskar alla era kläder 😊
Undrar dock om tröjan som modellen har på sig till den svarta kjolen, finns den i lager eller kommer den komma i lager?”
— Anneli
★★★★★
”Om man vill vara snyggast på padel eller tennisbanan!! 10/10! Perfekt med hög linning och byxa som sitter skönt. Plus att fickan är rätt vänd så man kan använda vid andra tillfällen för nycklar mm. Bollar slänger man ju oftast in i byxbenet oavsett. Superskönt material.”
— Ebba L.
★★★★★
”Wow vilken kjol, vilket material vad fint arbete med detaljer! Önskar det fanns vit också!”
— Caroline L.
★★★★★
”En otroligt skön kjol!!! Innebyxan sitter som ett extra skinn. Inga hårda resårer, hög midja, lagom lång och inget onödigt fladdrande tyg!
Bra jobbat!!!❤️”
— Helén A.
★★★★★
”Fantastiskt lyxig kjol i hög kvalitet som är mycket bekväm på padel/ tennisbanan!”
— Jenny F.
★★★★★
”Toppen kvalitet som med övriga plagg från Wallderinska. Jag är 173 cm väger 58kg och tog storlek S. Passar perfekt! Jag gillar speciellt den höga midjan som formar kroppen snyggt!”
— Annica
★★★★★
”Så snygg och sitter som en smäck!”
— Nellie J.
★★★★★
”Bästa tenniskjolen!!
Man känner sig både snygg och bekväm på samma gång- toppen!
Älskar den lyxiga kvalitén i tyget och får ofta komplimanger för kjolen när jag är ute på tennistävlingar.”
— Filippa E.
★★★★★
”Wow, älskar den! Inte för jag spelar padel men så elegant och stilren stort användningsområde. Köp!”
— Sofie L.
★★★★★
”WOW! Underbart lyxig träningskjol med så många användningsområden. Mitt snyggaste val på promenaderna nu när det är lite varmare ute. Sitter som en smäck, otroligt sköna shorts under och glider inte omkring vid träning. KÖP!”
— Beatrice
★★★★★
”Sitter snyggt och sitter på plats när man rör sig.
Skönt med den höga midjan, det formar klädsamt.
Kan med fördel användas till baddräkt vid häng vid pool och strand.”
— Lehna S.
★★★★★
”Jag känner mig superfin i den på padelbanan. Jättefint material och den sitter på plats. Perfekt att spela padel i men jag kommer nog även att använda den i andra sammanhang i sommar. En ny favorit helt klart!”
— Anna-Lena F.
★★★★★
”Padelkjol i världsklass!”
— Ulrika M.
★★★★★
”Skönt tyg. Lite högre i midjan men helt ok.”
— Åsa I.
★★★★★
”Älskar alla era kläder 😊
Undrar dock om tröjan som modellen har på sig till den svarta kjolen, finns den i lager eller kommer den komma i lager?”
— Anneli
★★★★★
”Om man vill vara snyggast på padel eller tennisbanan!! 10/10! Perfekt med hög linning och byxa som sitter skönt. Plus att fickan är rätt vänd så man kan använda vid andra tillfällen för nycklar mm. Bollar slänger man ju oftast in i byxbenet oavsett. Superskönt material.”
— Ebba L.
★★★★★
”Wow vilken kjol, vilket material vad fint arbete med detaljer! Önskar det fanns vit också!”
— Caroline L.
★★★★★
”En otroligt skön kjol!!! Innebyxan sitter som ett extra skinn. Inga hårda resårer, hög midja, lagom lång och inget onödigt fladdrande tyg!
Bra jobbat!!!❤️”
— Helén A.
★★★★★
”Fantastiskt lyxig kjol i hög kvalitet som är mycket bekväm på padel/ tennisbanan!”
— Jenny F.
★★★★★
”Toppen kvalitet som med övriga plagg från Wallderinska. Jag är 173 cm väger 58kg och tog storlek S. Passar perfekt! Jag gillar speciellt den höga midjan som formar kroppen snyggt!”
— Annica
★★★★★
”Så snygg och sitter som en smäck!”
— Nellie J.
★★★★★
”Bästa tenniskjolen!!
Man känner sig både snygg och bekväm på samma gång- toppen!
Älskar den lyxiga kvalitén i tyget och får ofta komplimanger för kjolen när jag är ute på tennistävlingar.”
— Filippa E.
★★★★★
”Wow, älskar den! Inte för jag spelar padel men så elegant och stilren stort användningsområde. Köp!”
— Sofie L.
★★★★★
”WOW! Underbart lyxig träningskjol med så många användningsområden. Mitt snyggaste val på promenaderna nu när det är lite varmare ute. Sitter som en smäck, otroligt sköna shorts under och glider inte omkring vid träning. KÖP!”
— Beatrice
★★★★★
”Sitter snyggt och sitter på plats när man rör sig.
Skönt med den höga midjan, det formar klädsamt.
Kan med fördel användas till baddräkt vid häng vid pool och strand.”
— Lehna S.
★★★★★
”Jag känner mig superfin i den på padelbanan. Jättefint material och den sitter på plats. Perfekt att spela padel i men jag kommer nog även att använda den i andra sammanhang i sommar. En ny favorit helt klart!”
— Anna-Lena F.
★★★★★
”Padelkjol i världsklass!”
— Ulrika M.
★★★★★
”Skönt tyg. Lite högre i midjan men helt ok.”
— Åsa I.
★★★★★
”Älskar alla era kläder 😊
Undrar dock om tröjan som modellen har på sig till den svarta kjolen, finns den i lager eller kommer den komma i lager?”
— Anneli
★★★★★
”Om man vill vara snyggast på padel eller tennisbanan!! 10/10! Perfekt med hög linning och byxa som sitter skönt. Plus att fickan är rätt vänd så man kan använda vid andra tillfällen för nycklar mm. Bollar slänger man ju oftast in i byxbenet oavsett. Superskönt material.”
— Ebba L.
★★★★★
”Wow vilken kjol, vilket material vad fint arbete med detaljer! Önskar det fanns vit också!”
— Caroline L.
★★★★★
”En otroligt skön kjol!!! Innebyxan sitter som ett extra skinn. Inga hårda resårer, hög midja, lagom lång och inget onödigt fladdrande tyg!
Bra jobbat!!!❤️”
— Helén A.
★★★★★
”Fantastiskt lyxig kjol i hög kvalitet som är mycket bekväm på padel/ tennisbanan!”
— Jenny F.
★★★★★
”Toppen kvalitet som med övriga plagg från Wallderinska. Jag är 173 cm väger 58kg och tog storlek S. Passar perfekt! Jag gillar speciellt den höga midjan som formar kroppen snyggt!”
— Annica
★★★★★
”Så snygg och sitter som en smäck!”
— Nellie J.
★★★★★
”Bästa tenniskjolen!!
Man känner sig både snygg och bekväm på samma gång- toppen!
Älskar den lyxiga kvalitén i tyget och får ofta komplimanger för kjolen när jag är ute på tennistävlingar.”
— Filippa E.
★★★★★
”Wow, älskar den! Inte för jag spelar padel men så elegant och stilren stort användningsområde. Köp!”
— Sofie L.
★★★★★
”WOW! Underbart lyxig träningskjol med så många användningsområden. Mitt snyggaste val på promenaderna nu när det är lite varmare ute. Sitter som en smäck, otroligt sköna shorts under och glider inte omkring vid träning. KÖP!”
— Beatrice
★★★★★
”Sitter snyggt och sitter på plats när man rör sig.
Skönt med den höga midjan, det formar klädsamt.
Kan med fördel användas till baddräkt vid häng vid pool och strand.”
— Lehna S.
★★★★★
”Jag känner mig superfin i den på padelbanan. Jättefint material och den sitter på plats. Perfekt att spela padel i men jag kommer nog även att använda den i andra sammanhang i sommar. En ny favorit helt klart!”
— Anna-Lena F.
★★★★★
”Padelkjol i världsklass!”
— Ulrika M.
★★★★★
”Skönt tyg. Lite högre i midjan men helt ok.”
— Åsa I.
★★★★★
”Älskar alla era kläder 😊
Undrar dock om tröjan som modellen har på sig till den svarta kjolen, finns den i lager eller kommer den komma i lager?”
— Anneli
★★★★★
”Om man vill vara snyggast på padel eller tennisbanan!! 10/10! Perfekt med hög linning och byxa som sitter skönt. Plus att fickan är rätt vänd så man kan använda vid andra tillfällen för nycklar mm. Bollar slänger man ju oftast in i byxbenet oavsett. Superskönt material.”
— Ebba L.
★★★★★
”Wow vilken kjol, vilket material vad fint arbete med detaljer! Önskar det fanns vit också!”
— Caroline L.
★★★★★
”En otroligt skön kjol!!! Innebyxan sitter som ett extra skinn. Inga hårda resårer, hög midja, lagom lång och inget onödigt fladdrande tyg!
Bra jobbat!!!❤️”
— Helén A.