Goldline Black Sculpting Tights

(43 kundrecensioner)

1599 SEK

Wallderinskas mest sålda träningstights i återvunnen polyester — ovanligt mjukt och följsamt tyg med skulpterande effekt för rumpa, midja och lår. Sitter som gjutna tvätt efter tvätt, år efter år.

Tyget är ovanligt mjukt och följsamt mot huden — den sortens känsla som kunder återkommer för, tvätt efter tvätt utan att tappa form. Den höga formsydda midjan håller in magen och glider inte ner oavsett aktivitet. Skulpterande konstruktion lyfter och formar rumpa och lår — en effekt som syns direkt när du tar på dem. Squat proof och fuktavvisande i återvunnen ECO Circle-polyester.

  • 73% återvunnen polyester (ECO Circle), 27% elastan
  • Skulpterande effekt för rumpa, midja och lår
  • Hög formsydd midja med tummy control
  • Stay in place — glider inte ner under träning
  • Squat proof
  • 4-vägsstretch, fuktavvisande och snabbtorkande

43 recensioner av Goldline Black Sculpting Tights

  1. Monika Bengtsson (verifierad ägare)

    Present så vet ej

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  2. Catharina Christiansson (verifierad ägare)

    Dessa var sköna men rullade ner sig lite grann i midjan annars bra.Väger ca 59-60 kg

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    1 person tyckte denna recension var hjälpsam
  3. Maggie Blomster (verifierad ägare)

    Mkt bra passform, sköna och fina.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    2 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  4. Lilian Wollroth (verifierad ägare)

    Såååå läckra träningsbyxor. Sitter som ett smäck. Kvaliteten är Top of the Line. Jag är en small men köpte XS som passar perfekt. Har även investerat i matchande linne. Känner mig så snygg i detta set. Finaste och skönaste träningskläder jag någonsin haft. Tack även för fantastisk kundservice.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    1 person tyckte denna recension var hjälpsam
  5. Cilla Forsblom

    Så snygga och bekväma! Provat många av marknadens träningsbyxor, men de här slår det mesta både i komfort, funktion och design. Supersnygga och används både till träning, till vardags och ibland till och med till festligare tillställningar!
    Tappar inte något i elasticitet och trots att jag använder dem flera gånger i veckan, och där med tvättat dem relativt ofta, håller de fortfarande i den snygga detaljerna. Bästa jag haft och har!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    3 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  6. Angela Kübek (verifierad ägare)

    Otroligt bekväma och lika snygga!!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    3 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  7. Lenita Bergström (verifierad ägare)

    Mycket bra kläder

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    3 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  8. Britta Elisabeth Boström (verifierad ägare)

    Så snygga tights Däremot blev det retur pga något små till mina 68 kg 1,63 lång Bytte till annan tights m meshinfällningar och strl L Helt perfekt så nöjd

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    2 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  9. Danijela

    Byxorna med snyggaste detalj färgerna 😍😍😍😍 svart och guld!!! LOVE IT ! Och sen får man inte glömma att produkten lever upp till sitt namn! Rumpan blir 😍

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    2 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  10. My Martens (verifierad ägare)

    Favoriter sen många år!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    2 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  11. Carina Martinsson (verifierad ägare)

    Supersköna ,rätt stl 👍🏻

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  12. Ebba Lorenius

    Älskar dessa tights! Om man inte har en perfekt rumpa ser den iaf perfekt ut med dessa! Trolleri eller bara grymt snygg design, spelar ingen roll. Funkar lika bra på gymmet som på dagar man tar en lunch och powerwalk. Vilket som känner man sig snygg. Matcha gärna med linnet eller jacka! Grym passform och skönt med lite högre linning.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  13. Camilla Millqvist Radovic (verifierad ägare)

    Motsvarar förväntningarna!! Passar perfekt! (167 cm, 63 kg)

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    1 person tyckte denna recension var hjälpsam
  14. Anna-Lena Fredriksson (verifierad ägare)

    Älskar dessa! Man känner sig snygg, de är supersköna och sitter på plats utan att åka ned. Nya favoriter!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    1 person tyckte denna recension var hjälpsam
  15. Ebba Bergström

    Bekväma, snygga och kände mig som en gud på gymmet. Tack för självförtroende bomben, älskar den höga midjan 😍

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    2 personer tyckte denna recension var hjälpsam
  16. Filippa Eckersten

    Super snygga och sköna tights! Älskar verkligen kombinationen av gult och svart- så lyxigt! Jag har även linnet till byxorna och får ofta beröm för hur fint set jag har. Sitter som ett smek!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
    1 person tyckte denna recension var hjälpsam
  17. Isabelle Nordlund

    Jätte fina och bekväma byxkor

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  18. Claes Coric

    Gåvan blev perfekt, nu är motivationen tillbaka 🙂

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  19. Susanne Erlandson

    Sittter som gjuten på kroppen.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  20. Malin Blomstrand

    Sitter så snyggt och skönt

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  21. Ingela Dohber

    Helt fantastiska. Jag har 3 par. Sitter perfekt, hasar inte ner och håller tvätt efter tvätt. Supersnygga!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  22. Maria Fredholm

    Fantastiskt sköna thigts som sitter som gjutet hela träningspasset!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  23. Gro Anita Kuhne

    Den beste treningstights ever, rumpen blir løftet opp. Anbefales og holder formen vask etter vask. Nå skal jeg kjøpe nummer to…???

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  24. Anna Selin

    Superfina tights tvätt efter tvätt. Designen är utöver det extra. Man känner sig fin i dom, det känns lite lyxigt.
    Jag som inte tränar använder dom alla mina lediga dagar, rumpan blir liksom ”glad” 😉
    Jag kommer definitivt att fortsätta köpa Wallderinska 😉

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  25. Sabinije von Gaffke

    I absolutely love the Wallderinska brand! The design, quality and fit is the best, in addition to the attention to detail and a passionate designer and owner – makes this brand unique.
    And the ’fashionable’ feel when wearing my Wallderinska gear, in or out of a yoga or fitness class, is a great plus. It’s a keeper and one of my absolute favourites! Once you’ve experienced Wallderinska you’re hooked!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  26. Zamantha Nordengrim

    Älskar dessa byxor! Underbara i passformen och så sköna i materialet. Sitter kvar på plats när squats görs så man slipper hålla på att dra upp byxlinningen konstant. Gillar dragkedjan vid anklarna som gör att man kan dra upp och sedan vika upp byxbenet om man vill ha kortare. Materialet andas skönt och man slipper känna sig instängd i byxorna fast dom sitter där dom ska! Älskar att ha på mig dessa även utöver min träning.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  27. Ninna Weyde Forss

    Mina absolut skönaste träningstights genom tiderna! Mjuk och skön kvalitet på tyget och dessutom jättesnygga!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  28. Aleksandra Elfström

    Snygga, lyxiga, fantastisk passform. Dessa byxor använder jag både som träningsplagg och som hemmadress ihop med tillhörande topp! Älskar dem!?

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  29. Gabriella Lunde

    Är total fitness-klädes fan sen många år, och kom över mina första Wallderinska för 3 år sedan – det svarta goldline tights & top setet. Sådär 25 nya tights & toppar senare är de fortfarande mina favoriter – de sitter som smäck, man känner sig snyggare än sanningen ;o). Lyxigt material och färgkombo, som håller i längden i både design och kvalite. Topp!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  30. Susanne

    De här lyxiga tightsen m sin stilrena design är utan tvekan – de BÄSTA – jag någonsin haft. Passformen är fantastisk och de sitter alltid på plats så du slipper dra upp dem el rätta till. De är supersköna verkligen, riktigt mysiga, och samtidigt exklusiva och snygga. Härligt att skilja sig från mängden på gymmet el i motionsspåret. Dessa är tidlösa och kvalitén är superb! Kommer aldrig vilja vara utan dem. Tack!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  31. Hanna

    Super nöjd! Jätte snygga, bra passform och jätte bra kvalitet. Haft mitt set i flera år.
    Är fortfarande som nytt.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  32. Johanna Wemmel

    Har aldrig fått så mycket komplimanger och kommentarer som när jag har dessa superläckra tights. Perfekt passform och tryter träningslusten är detta vad du behöver för att bli motiverad att åka till gymmet, ut i löpspåret eller yogaklassen. Materialet är exklusivt och de är supermjuka, formar rumpan 🙂 en investering för alla sinnen! Sen att du blir lite extra snygg är en bonus! Bra jobbat Marie & co!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  33. Jessica Bonér

    Superskönt material och perfekt passform. Sitter på plats hela passet oavsett aktivitet. Älskar längden, passar mina långa ben. Håller hur många tvättar som helst. Den snygga designen är en bonus, klart man vill känna sig fin även när man tränar 🙂 Rekommenderas varmt!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  34. Anna

    Riktigt bra träningsbyxor som klarar hårda träningspass utan att hasa ner. Super sköna och snygga!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  35. Lovisa Ryding

    Fantastiska tights som sitter som en smäck och får mig att känna mig snygg. Som kvinna med liten fyrkantig kropp blev jag glad att kunna forma kroppen och få mer kurvor med hjälp av en grym design.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  36. Linn Heed

    Tillsammans med toppen så utgör de här tightsen världsklass både vad gäller funktion och design. Jag är helt övertygad om att känslan av att känna dig snygg och proffsig gör att du kommer nå oanade resultat med din träning, oavsett vilka mål du har. Dessa tights är ett måste!!!!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  37. Anna

    Super sköna och snygga tights i underbart material! Ger en lyxig känsla utöver det vanliga! Sitter på plats och framhäver formerna på ett mycket bra sätt. Rekommenderar dessa tights starkt! Lyx!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  38. Anna

    Super sköna och snygga tights i underbart material! Bästa kvalitet med en lyxig känsla! Rekommendera dessa starkt!

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  39. Åza Brennander

    Det är verkligen något MAGISKT med dessa byxor som blivit mina favoriter när jag vill träna i långa byxor. De trollar med rumpan och vips ser den ut som för 15 år sedan igen ;-).

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  40. Michela Castellari

    Dessa träningsbyxor är både funktionella, sköna och snygga, har de tillsammans med linnet i samma serie och en set jag använder både när jag löper som när jag är på gymet.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  41. Mikaela

    Helt fantastiska tränings byxor! Har dom i flera färger och bara älskar dom.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  42. Marie-Therese Karlberg

    Fantastiskt sköna och snygga byxor sitter perfekt. Håller formen tvätt efter tvätt. Värda varenda krona.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej
  43. Marie-Therese karlberg

    Fantastiskt sköna och snygga byxor sitter perfekt. Håller formen tvätt efter tvätt. Värda varenda krona.

    Tyckte du att denna recension var hjälpsam?

    Ja
    Nej

Lägg till en recension

Material

Premium ECO Circle fabric – Återvunnen Polyester 73%, 27% Elastan
Tvättas med liknande färger i 40grader med avigsidan ut. Tumlas ej, använd inte blek eller mjukmedel

Storlek

XXS, XS, S, M, L, XL

This site uses cookies to offer you a better browsing experience. By browsing this website, you agree to our use of cookies.